Friday, October 1, 2010

Day 87

the vacation is almost over. i'm racing to get done all i can before i go back to work.

休みはもうすぐ終わります。出来るだけ、仕事へ戻る前に出来る所やりたい。


i got the top yoke finished. Tomo finish welded the yoke for me. he is just an amazing welder.

上のツリー終わりました。ツリーの溶接はトモさんにやって貰いました。彼の溶接はすばらしい!!!



and started making a kicker arm. i cut a block of steel, drilled 4 small holes for the corners, then drilled the center out as close to the final size of the square as possible, then filed it until it was square and fit on the shaft on the transmission.

そして、キックアームの作成。スチールを切って、角の所に4つの小さい穴を開けて、そしたらセンターは出来るだけキックシャフトの四角の大きさと同じ大きさで穴を開けた。次はヤスリで四角を奇麗に切って、シャフトの大きさに会わせた。



finished my rear brake rod.

リヤーブレーキロッドを終わりました。




and the next day i drilled and threaded the block for the kick arm, cut a slot in it, and welded it to the upper portion that i had made previously.

次の日に前のスチールブロックをドリルして、ねじを切って、スロットを切って、そして前に作った上の部分に溶接しました。


also got the paint on my transmission stripped and the ear for the bearing support cut off so i can use it for my knucklehead.

さらに、ミッションのペイントを取りました。そしてこのミッションを私のナックルヘッドと使う為にベアリングサポートを切りました。

No comments:

Post a Comment