Friday, October 1, 2010

Day 90

last day before i go back to work. here's what i finished.

仕事へ戻る前の最後の日。この作業をしました。


sanded on my pipes.

パイプをもうちょっと奇麗にした。


got my oil tank and gas tank ready for the first primer coat.

オイルタンクとガソリンタンクにサーフェサーを付ける準備を終わりました。





lower yoke is finished (thanks for the welding Tomo!) and both yokes are on the bike.

下のツリーを完成した「溶接有り難うトモさん!」。そしてツリーはバイクに付けた。



got the jig done for building the girder legs. got the front parts of the leg and pivot shaft clamped in and spot welded.

ガーターフォークの足を作る為のジグを終わりました。足の前の部分とピボットシャフトをジグに入れて、点付きの溶接を終わりました。



drew out a guide for the rear portion of the girder legs.

ガーターの足の後ろの部分の図を書きました。



and last, i got the handle for my jockey shift arm finished.

最後に、ジョキーシフトのハンドルを完成しました。



now i will be back at work, so i will only have some weekend and evening hours to work on the bike, but i hope to finish it by the end of October. let's see what happens.

もう、仕事に戻りますので夜と週末の数時間しかやれなくなちゃいますが、できれば十月末まで仕上がりたいと思います。頑張ります!

No comments:

Post a Comment