Monday, February 21, 2011

February 21st

been a long time since i updated, so i thought i'd better get to it.  gettin' a little closer.  hopefully only a few more weeks til i'm in the wind.

最後のポストからかなり前でしたので、もうそろそろしなければならないと思いました。もうちょっと近くなりました。問題はなければ、あと数週間で乗れるかも。





got the license plate mount/tail light mount finished.  i think it's pretty stout...
loved the glass lens on this common light that's sold over here.

ナンバープレートマウントとテールステーできました。強いかな?
このライトのガラス好きだった。



 turned some exhaust tips and an oil tank cap outta brass.


真ちゅうからエキゾーストの先とオイルタンクのキャップを作りました。




and also turned a mirror stem out of brass.  gonna shorten it some more though.


さらに、ミラーステーもう真ちゅうから作りました。もうちょっと短くするけど。

No comments:

Post a Comment